Puben igår..

publicerat i Allmänt;
Var verkligen så opepp, men släpade mig ut igår i alla fall. Fick träffa Annes arbetskollegor, trevligt! Satt och tjötade och drack....rätt var det är börjar dom snacka vikt. Försökte sitta kvar, stänga av, ville inte vara med i samtalsämnet hur man går ner fem kilo!
Kände paniken stiga, ursäktade mig och gick ut och rökte...pallar inte såna situationer! Blir stressad och känns som att alla vet om mitt problem med maten!

Nu har jag ringt och bekräftat mötet den 18...bedömningssamtal för slutenvården...hatar bedömningssamtalen!

Börjar bli nervös, känns som att det börja närma sig nu...

Ha en trevlig fredag, jag ska nog in till stan och se en bio ikväll! Kärlek!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vet precis vad du menar.. hatar samtalen som rör vikt.. det jag hatar mer är när folk som vet om mina problem hejdar sig i sista stund innan de kommer på att det nog inte är så passande samtalsämne.. hade jag rökt hade jag rökt upp ett helt paket för att slippa lyssna på det där..



hoppas allt går bra med bedömningssamtalet..



take care

ses i götet!



kramar

Kommentera inlägget här :