Sex..

publicerat i Allmänt;
Jag har alltid haft en vision om att sex är något fint som man har med personen man älskar. Sen förra sommaren har jag ändrat uppfattning. Sex är inget annat än sex...jag lixom stänger av, blir någon annan. Ta det jag vill ha...samma jävla känsla besöker mig alltid efteråt, jag känner mig billig och äcklig!

Det hänger säkert ihop med händelsen förra sommaren, men jag blir så förbannad! Att det han gjorde få mig att känna mig smutsig, spelar inte någon roll vem jag har sex med så känns det bara...jahapp, han fick vad han ville ha. Visst, jag tycker oxå att det är skönt, men jag känner mig aldrig älskad efter jag har haft sex, bara utnyttjad...

Har bytt kläder tretusen gånger idag, har en fuldag...alla kläder jag har är svarta...tråkigt och inga byxor och tröjor har samma svarta nyans, vilket gör att jag ser ut som en ful jävla...jag vet inte vad! Mitt hår står åt alla håll och jag ser allmänt dödstrött ut!

Jag är rastlös oxå...behöver tvätta, men tråkigt! Ska åka in till stan och äta en god sallad lite senare, det är planen för idag...vill gå på bio oxå!

Ja, ja...imorgon får jag min nya soffa...jag och David ska hämta den, på nåt konstigt sätt längtar jag efter honom, vill ha honom nära...snälla kan någon trassla upp mina känslor, jag blir så förvirrad!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lisa:

känner igen mig!

Kommentera inlägget här :