Solen skiner:)

publicerat i Allmänt;
Vaknade upp, dödstrött, men glad....David kom hit igår och sov hos mig. Han hörde på mig att jag inte mådde bra och åkte hit för att kunna hålla om mig hela natten! Idag ska vi ut i det fina vädret, ta med en picknickkorg och mysa, allt för att jag ska få en bättre dag än den jag hade igår.
Åh....jag tycker verkligen om honom....han finns i mitt hjärta och jag önskar verkligen att den här hemska sjukdomen inte hade förstört så mycket som den gjort, tror aldrig att det kommer gå att reparera skadorna!

Har letat ihjäl mig hela morgonen efter min favorittröja, den finns inte någonstans! Förstår verkligen inte vart den har tagit vägen!!
Har ätit gröt till frukost och tänkte snart dricka te och äta en äggsmörgås, bra start på dagen va?

Jag känner mig fortfarande konstig i kroppen, skakar....undra om det är medicinen som gör det? På måndag har jag ätit den i två veckor...

Nu ska jag mysa med en kopp te...uppdatera mer ikväll!
Ha en underbar dag i det fina vädret, kärlek till er alla!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Bra start!! Tack för kommentaren på bloggen. Kram

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

härligt! och grattis till solen - här i sthlm har det varit gråmulet och iskallt hela dagen...



vad äter du för medicin?

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Gu vad mysigt det låter! hoppas du fick en underbar dag! låter som david är någon att hålla hårt i!:)

Kommentera inlägget här :