Vad är det med mig?

publicerat i Allmänt;
Mår helt sjukt konstigt, vill inte vakna riktigt...går som i en dimma, tankarna flyter iväg. Har gått från att vara sjukt sugen på att hetsa till att må illa och tankar på svält...vackra smala ben, underbara ben!
Vad är det med mig?

Har ätit min grötfrukost, fick sjuk ånest och la mig och vila. Drömmer konstiga saker och nu känner jag mig bara så trött, utarbetad!

Vill ha David här...vill att han ska hålla om mig, ge mig styrka, säja att allt kommer bli bra! Känner mig nedstämd, men blir förbannad på mig själv! Det är ju jag som väljer att vara nedstämd, jag väljer att må så här...kom igen ryck upp dig!

Känner inte igen mig själv, någon som förstår eller ha en förklaring? För jag fattar verkligen ingenting!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa W:

Du kanske håller på att bli sjuk (typ förkylning)? Då brukar jag känna mig så som du beskriver men jag blandar ofta ihop det med ångest och tror att jag håller på att bli sämre psykiskt igen.



Kram!

2:a kommentar, skriven , av Lisa:

jag förstår.

hört talas om ätstörning?

menar inte att vara tyken nu på ngt sätt men vill få dig att reagera, tänka till lite.

man kan inte bara "rycka" upp sig från en sjukdom.

är i samma sitts och har varit så förbannad på mig själv många ggr för exkat de du skrev ovan, men nu har ja sökt professionell hjälp. de bästa ja gjort

Kommentera inlägget här :