Mela har blivit Michaela igen..

publicerat i Allmänt;



Aldrig mer dagvård, aldrig mer slutenvård och aldrig mer ett liv tillsammans med Bulimia Nervosa. Jag är så lycklig över den vård jag har fått...med min starka envishet och med vården i ryggen har jag lyckats klättra upp ur min grotta, mitt fängelse! Jag har klättrat upp och jag tänker stanna här.


Jag vet att livets väg kan vara backig och svår, men jag tänker aldrig någonsin vända tillbaka till mitt fängelse. Jag tänker fortsätta framåt, för jag vet att så småningom blir vägen lite planare och lättare! Det är då jag samlar kraft och energi för att orka ta mig upp för nästa backe!


Idag ska jag på 25 års fest...känns som jag har en hel del att fira idag... JAG ÄR FRI!

Känslan är fruktansvärt svår att beskriva... men jag är lycklig! Det här har varit den bästa resan någonsin och ni som har varit med är jag evigt tacksamma! Familjen....finns inte ord. Bästaste, ja...det säger väl allt! Alla mina änglar som funnits bakom mig i svårigheternas tid...jag vet inte vad jag ska säja för att ni ska förstå min tacksamhet! Men friskheten är väl ett stort bevis i sig...


Mela har hittat hem, Mela har blivit Michaela igen och jag älskar det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tant Malin:

Helt underbart!!!!! Stort grattis från mig!!!



2:a kommentar, skriven , av Allra bästaste...:

Jag älskar dig!

3:e kommentar, skriven , av Anna Landahl:

FRI!!! Fri att flyga dit vingarna bär dig :-) !!



Kärlek Mickis!

4:e kommentar, skriven , av S:

Åh, så skönt för dig!!!!

5:e kommentar, skriven , av Nikki:

Kan inte säga det nog, grym grymmare grymmast!!!



Mixhi & Thixi är så jävla BÄST!!!!!!



puss å pannkana, darling

Nä! en fet köss, med kladdkaka till (å vaniljsås till dig!) ;D

6:e kommentar, skriven , av malin:

Kram vad du är bra vännen!!!

7:e kommentar, skriven , av sandra:

Åh blir så jäkla glad när jag läser!

Goooo girl :) och du är gryym <3

8:e kommentar, skriven , av Sara W:

Åh va glad jag blir av att läsa det här! Du är hur otroligt bra som helst Michaela! Nu är det verkligen dags att leva :) <3 Många kramar!

9:e kommentar, skriven , av malin:

DU ÄR SÅ BRA SÅ BRA SÅ BRA!!



Blir så glad när jag läser din blogg nu.



Kram

10:e kommentar, skriven , av MH:

du är grym:)

Kommentera inlägget här :