Sluta blogga anonymt??

publicerat i Allmänt;

Jag väljer kärleken i livet...eller rättare sagt; KÄRLEK ÄR LIVET!

Har ägnat den senaste timmen åt att läsa igenom min blogg. Jag är verkligen så stolt över mina framsteg och jag blir gladare för varje friskt inlägg jag har skrivit. Jag blir riktigt inspirerad av mig själv faktiskt, jag fundera starkt på att sluta blogga anonymt. Vill att familj och vänner ska läsa det jag har skrivit för att faktiskt riktigt förstå vilka stora steg jag har gjort och vad jag har slitit för det! Jag är så stolt över det och känner att jag vill nå ut till fler människor. Jag vill att alla ska läsa min blogg för att verkligen förstå att man kan bli frisk!

Friskhet=lycka=glädje=frihet! Alla vill ha frihet och ALLA kan få det! Snälla vackra underbara människor...välj livet, det har jag gjort!


Anna tusen tack för långa samtal på msn, ser fram emot fika i det härliga vårvädret!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JOSEPHINE:

Nu finns det en tävling i min blogg som du inte vill missa! http://juicyphine.blogg.se/2009/april/bloggdesigntavling.html kan du gå in och kolla på och även delta i tävlingen! Du behöver inte gå med i massa onödiga gratishemsidor etc, bara skriv en kommentar :).

2:a kommentar, skriven , av Malin:

kram

3:e kommentar, skriven , av Therese:

Älskade vännen...

Tack för att jag fick läsa!

Jag blir så stolt, DU ska vara stolt.

Fortsätt kämpa! Kärlek är livet! Älskar dig...



Kram från "allra bästaste"

4:e kommentar, skriven , av Nikki:

härligt väder läste jag, å då bröt himlen upp s

Stolta ska vi båda vara!! Även min blogg börjar te sig betydligt ljusare och det där med anonymiteten... precis som vi diskuterade kring köksbordet för ngn vecka sedan... Saknar dig, men vi ses ju imorgon!! :D

Inhandlat påskägg än?



Puss å popcorn

Kommentera inlägget här :