Ännu en ny vecka...

publicerat i Allmänt;

Så, ännu en ny vecka har börjat. Jag tyckte att förra veckan va jobbig, denna kommer nog att bli snäppet värre. Men jag känner mig ändå ganska stark. Det kommer att bli jobbigt, men något som måste gås igenom. Det är inte bara för min skull, utan för att visa för alla vad som är rätt och fel. Kanske gör det en annan människa starkare...


För ett år sedan hade jag inte varit så stark som jag är idag och det får mig ändå att tro att det finns en mening med allt som händer.


Jag känner att jag är stark och som vännen sa kanske det inte är så bra att bara luta sig mot någon annan. Men att söka stöd i andra människor tror jag är bra. Då står jag ju ändå på mina egna ben, men gör det bara lite lättare för mig genom att ta hjälp av dom jag älskar.


Ingen kommer någonsin få mig att sluta att älska. Kärleken är det finaste och den kommer alltid att finnas runt omkring mig, det gäller bara att se den!


I lördags firade jag min söt, hade en riktigt trevlig afton. Träffade många nya människor och njöt av att äntligen få vara hans dam!


Igår kväll hade jag det ganska jobbigt, men som för alla människor går även mitt liv upp och ner och idag känns allt mycket bättre och allt tack vare kärlek!


Kärlek från familj, kärlek från vänner och kärlek från dig...Jag gör en tumme upp och koncentrerar mig på att överleva tills torsdag kväll! Som sagt, jag räknar timmarna!


Att leva utan att älska är ej att leva ett verkligt liv....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bex:

Du är superkvinnan älskling och superkvinnan klarar allt!!! <3

Kommentera inlägget här :