Bestulen, lurad och kär!

publicerat i Allmänt;

Du tog en bit av mig och smulade sönder det till små glasskärvor...skärvor som lämnar sår i själen. Du påstår dig ha blivit frihetsberövad, det du inte inser är att du dödade en liten bit av mig, en bit av mig som jag aldrig kommer att få tillbaka. Men jag vet att du kommer att få ditt straff, kanske inte den här veckan, men det kommer. Jag vill tro att synden så småningom straffar sig själv, jävla idiot!


Återigen har jag förlorat dig, den här gången mer än sist. Ja du, den här gången lurade du mig rejält...litade faktiskt på dig. Vet egentligen inte varför jag har gått och väntat på att du ska höra av dig, inser att du nog betydde mer för mig än vad jag betydde för dig. Men vad ska jag göra systra mi, känner mig lurad och besviken, näst intill likgiltig.


Störst av allt är ändå kärleken! Ja du vacker, här ligger du och snarkar och jag kan inte låta bli att le när jag ser på dig. Jag sökte dig och fann mitt hjärta, kan inte säja annat än att mitt liv har fattats dig! Trots kaoset i mitt liv just nu gör du mig lycklig. Det är en härlig känsla vill jag lova!


Just nu vill jag frysa tiden ett litet tag, njuta av kärleken och slippa ta tag i det som är jobbigt. Men jag vet att det inte fungera på det viset, så jag får helt enkelt försöka njuta av de stunder av ljus i mitt liv som när jag tänker efter ter sig rätt många. Imorgon blir det utflykt med allra bästaste och ingen är gladare än jag för det! Hoppas även på lite kvällsmys med familjen!


Åter igen har jag fått ner lite tankar som malt ett par dagar i mitt huvud och nu ska jag se om John Blund kanske även tar sig en tur till mig inatt!

sweetdreamsbaby.jpg Good Night image by cc2742


Godnatt änglar...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nikki:

Saknar dig gumman, hade vart kul å ses... Kärlek mitt lilla gelehallon!

2:a kommentar, skriven , av Jenny:

Känner så igen mig i det där du skrev om kärlek.

Kommentera inlägget här :