Du är stark!!

publicerat i Allmänt;
Sitter här och myser...jag har din munktröja på mig brorsan. Ler lite vid tanken av hur irriterad du hade blivit över att jag "rotat" i din garderob igen. Men du vet ju hur mycket jag älskar att gå runt i dina kläder! Just nu känns det enormt tryggt att bära ditt klädesplagg, hoppas du känner min närhet.

Imorgon kommer jag och hälsa på dig, ska bli skönt att få hålla din hand...jag kommer att stanna hos dig tills du har vilat färdigt och känner att du orka vakna igen!

Jag tänker på dig precis hela tiden och hjärtat slår några extra slag av oro varje gång telefonen ringer. Men jag kan inte sluta tro på dig...jag vet att du är stark.

Det är många som tänker på dig just nu och jag hoppas att det ger dig extra styrka. Eller jag vet att det gör det.

Jag älskar dig lillebror och ber varje sekund av dygnet att du kommer tillbaka till oss!

Puss och kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bex:

Det kommer gå jätte bra Michamela<3

Du vet ju att jag e synsk å jag säger att det är så, då e d så.



tänker på er<3

Saknar dig vännen puss

Kommentera inlägget här :