En dröm...

publicerat i Allmänt;
Ja du lillebror...jag drömde om dig inatt. Hela familjen va samlad i Cille och Rogers vardagsrum. Du kom in och skrattade åt oss alla. Du sa med ett leende;- Där skrämde jag er allt va! Jag grät, kramade om dig och sa;- ja, din jävel, det gorde du verkligen!

Min största önskan är att detta blir en sanndröm...

Tänker på dig hela tiden och just nu tvekar jag inte en sekund på din styrka. Du vet att du inte har något val va? Din uppgift här i livet är att vara min spydiga, irriterande lilebror som alltid ger mig blåmärken på armen! Så vila ett par dagar nu så att du är redo att fortsätta leva ditt liv älskade bror!
Jag kommer att vara där när du vaknar...

Jag älskar dig, kan inte säjas för många gånger...

Ses snart igen...puss puss favoritlillebror!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sys:

ber för att drömmen blir sanning, älskar dig oxå lillebror, och syrran har rätt.... du har inget val.. kämpa dig tillbaka nu, vi behöver dig, och jag vet att du klarar det!

2:a kommentar, skriven , av Tiina Paananen:

Nej han har absolut inget val, ni är kämpar hela bunten, så även han, han klarar detta. Alla tänker vi på honom och er. Och ber för allt vi kan att han klarar av detta ! Många värmande kramar

3:e kommentar, skriven , av Ida:

Jag vet inte vad som hänt men ni är ju syskon så kämpa det tror jag han oxå är bra på =)

Kommentera inlägget här :