Egentid framför datan...

publicerat i Allmänt;
Idag har det varit full rulle. På jobbet fick vi in massa nya skor som skulle fotas och ut på skocompaniets hemida, tycker det är såååå kul!

Emma va inne med mina vantar som jag givetvis glömde där igår, är inte det minsta förvånad.

Efter jobbet plockade jag upp Zebastians bästa vän Mikael och åkte till värnamo för att de skulle få träffas. Dom har inte sett varandra sen den hemska natten i slutet på Augusti.
Läkarna får säja vad de vill, men jag tror absolut att lillbror hörde och kände av sin bästa väns närvaro. När vi kom tittade han stort, han smackade och blinkade tills han somnade gott efter en mycket aktiv dag.

På väg hem blev det Mc Donalds till middag...tror att jag har överskattat den maten lite. Blev akut toabesök när jag kom hem, magen tyckte inte alls om maten. Magknipen idag va inte att leka med:(

Blev glad när jag kom hem. Kärleken har röjt lite och fixat vår (läs min) tomtelampa, så nu har jag landat framför datan. Vill ju att min blogg ska få lite mer läsare och då måste man ju vara lite mer aktiv kring bloggar än vad jag varit förut. Så det blir en stund till här, sen är det lite egentid i soffan eftersom sambo är i väg med Wetbo Hockey på match.

Vill ge er dagens bild....



"Plocka livets rosor men med varsam hand. Minns att även törnen, gömmes där ibland"
/Minnesvers ur en poesibok

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av johanna:

kul att du bloggar mycket mikaela och så roligt med praktikplatsen!! Stor kram

Kommentera inlägget här :