Jag är en glad liten skit!

publicerat i Allmänt;
Ja, rubriken säjer allt! Kvällen igår var magisk, över all förväntan! Melissa Horn om du läser detta ska du veta att du är fantastiskt bra! Med tårar i ögonen tog jag mig igenom din konsert, att sedan få träffa dig och tala om hur bra jag tycker du är kommer jag att leva på länge!

Ursäkta uttrycket, men din musik är som en orgasm för öronen!! Här kommer lite bilder!






Vackra människa!


Passade på att ta en autograf till lillebror oxå!

Inte bara det att jag och bästaste hade en fantastisk kväll igår, fick även detta beskedet;



En stor sten släppte från mina axlar, i flera månader har jag stridit för min rätt och igår kom belöningen! Nu kan jag andas ut igen...

Nu ska jag gå till badhuset och simma lite!

Kram kram!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Denise:

Kul å läsa att du hatt en super kväll :) Sött av dej å fixa atograf till lillebror din :)

Hoppas allt ä bra annas :D

Kommentera inlägget här :