Jag är INTE förvirrad det minsta!

publicerat i Allmänt;
Ibland (läs ofta) (läs nästan jämt) önskar jag att jag kunde ringa till alla mina saker, inte bara mobilen. Mobilen hittar jag när den smugit sig iväg någonstans, bara att ringa till den. Men vad gör jag när snusdosan, nycklarna eller tvdosan gått och gömt sig. Jag vet att det absolut inte är jag som är snurrig. Jag är hundra procent säker på att det är någon som gömmer sakerna BARA för att jävlas med mig.

Ja, det är ett ilandsproblem...snuset är borta! Har precis ätit middag och måste nu få en snus efter maten. Kan kännas onödigt att reta upp sig för en sån småsak, men kan inte låta bli att bli lite smått irriterad.

Så nu blir det lite snusjakt för min del...sen blir det nog bara att ta det lugnt ikväll!



Vem vill ni ska vinna idolfinalen nästa vecka? Min röst går nog till Calle, tycker han är charmig, är lite småförälskad i honom, hihi.

Tjillevippen på er alla!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tjock Emma =):

Va kul att du bloggar så mycket =)

Underbara kvinna.. Tack för senast.. ses snart hoppas jag.. hälsa mys Martin

Kramar och kärlek i massor =)

2:a kommentar, skriven , av Michaela:

Tjock Emma, skulle vilja att vi kallar dig gravid Emma istället!!! Det är vi som ska tacka för senast! Kanske kan ses nån kväll i veckan? Ska ni på hockeyn ikväll? 17.30 börjar den, Martin kanske få stå:) Kram kram!!!

Kommentera inlägget här :