Tillsammans är vi oslagbara!

publicerat i Allmänt;
Ja du bästaste...vi är helt enkelt två fantastiskt starka människor som lyckas med det mesta!

Idag har jag och min underbara, fina, sötaste, roligaste Therese tagit mod till oss och varit i badhuset. Denna miljö är väldigt ångestladdad för oss båda. Jag med min (före detta) snevridna kroppsuppfattning och Therese med sin renlighet.
Vi blev båda väldigt förvånade och stolta över vår insats idag. 15 minuter simmade vi och vi duschade NAKNA, helt utan fusk och stress!
Vi lyckades till och med vara så pass avslappnade att vi kunde njuta av vår vistelse i Gislaveds Badhus! Nu har vi kommit överens om att göra detta till en veckovana:)

Vad ska man säja...tillsammans klarar vi allt! Nästa gång får vi ta med kameran fram tills dess få ni nöja er med påklädda bilder;)



Bilden som va i Västbo Andan!

Sist men inte minst ska jag bjuda på en bild som själv få mig att le och känna mig såååååå frisk...

Lägg märke till kylskåpet!!! Ser ni hur fullt det är?! För ett år sedan hade jag typ ägg och ketchup i kylen. Nu kan jag storhandla utan att sätta mig och hetsa när jag kommer hem. Tack alla för att ni tror på mig och tack kärlek för att vi gör det omöjliga möjligt!!!

Kärlek i massor!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Denise:

shiiit va fin du ä på bilderna :) va ju super länge sen jag såg dej! Känner knappt igen dej ju..

2:a kommentar, skriven , av Michaela:

Tack Denise....söt du e...

3:e kommentar, skriven , av Anna:

Hahaha kul chokladbild! Hoppas helgen var till belåtelse. Olle ville inte riktigt vara med i lördagskväll, så det blev lugnt hemma hos mormor istället:-)

Puss

4:e kommentar, skriven , av Pixan <3:

Du är underbar!!!



..å inte bara keso i kylen här ;D



Puss på dig mitt lilla Djungelvrål! *<333*

Kommentera inlägget här :