2009-02-03

publicerat i Allmänt;
Mitt liv präglas inte längre av den svarta eller den vita färgen. Jag har hittat en gråzon! DET ÄR OKEJ, det är varken bra eller dåligt.

Gråzon är bra, man behöver inte alltid vara superglad eller jättedeppad, ibland är det okej att bara va.
Jag känner att mitt liv börjar att ta en annan form, det börja präglas av MINA intressen, sånt som gör min själ glad och ger mig positiva tankar.


Musiken älskar jag mest av allt för tillfället. Jag bearbetar mina känslor på ett fruktansvärt bra sätt, samtidigt som det skänker mig så fantastiskt mycket glädje!

Ensam kan jag känna mig ibland, men det är okej så länge jag är medveten om att jag INTE är ensam.
Jag önskar att jag kunde ge alla människor ro i sinnet, men jag vet att det är en omöjlig uppgift. Det bästa är att ge mig själv ro i sinnet så att jag kan stötta mina nära och kära när det behövs.

Lite kloka ord:

"Vänskap är en själ som tagit bostad i två kroppar" Aristoteles

"Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora" Lydon B Johnson

Kommentera inlägget här :