Alla hjärtans dag!

publicerat i Allmänt;

Två tuffa dagar med ångest, men jag tycker att jag har hanterat dom förvånansvärt bra!

Igår åt jag en halv pizza till lunch. Tyckte att det gick bra, men fick fruktansvärd ångest på kvällen. Jag stod ut och höll mina andra mål, med hjälp av familjen lyckades jag att inte förstöra dagen. Min sjukdom va ute och gick en lång runda med mig, vilket kanske inte va så bra, men det var ändå bättre än att kräkas!


Idag har vi firat pappa. Mamma bjöd på trerätters och dagen började ganska knas eftersom jag hade glömt ställa klockan till frukost.

Ångesten har smugit sig på mig lite fram och tillbaka under dagen, men jag vet att det är sjukdomen. JAG HAR INTE ÄTIT FÖR MYCKET!!! Jag vet att jag inte har det och jag har inget att ha ångest över. Jag är normalviktig och vacker , det vet jag...trots att sjukdomen försöker att intala mig något annat! Många utmaningar under dessa två dagar och Mela har klarat dom med bravur.


Nu ska jag ge mig själv lite extra kärlek och goda tankar innan jag somnar. Idag är det alla hjärtans dag, dagen då man ska ge sina nära och kära lite extra omtanke. MEN, glöm inte bort dig själv, du är den bästa som finns! DU ÄR BÄST PÅ ATT VARA JUST DU, glöm aldrig det!!!

Kommentera inlägget här :