Hos dig...

publicerat i Allmänt;

Sitter här och njuter av livet!

Jag är stolt över att jag är jag, jag är modig, vacker och otroligt stark. Min låt som jag har jobbat på i flera veckor är färdig och jag är nöjd med resultatet!

Idag bjöd min allra finaste bästaste mig på middag. Jag älskar henne av hela mitt hjärta. Känner mig alltid upprymd och glad när jag har träffat henne. Hon fyller på min självkänsla och ger mig så mycket styrka!


Jag och mamma har fyndat en hel del idag, eller rättare sagt jag har fyndat, mamma var med som smakråd! Vi var i en secondhandbutik och köpte så många fina skålar, glas och muggar, känner mig så nöjd alltså!


Maten går bra, har varit lite jobbigt, men jag har gett mig fan på att fixa det...Jag måste äta ordentligt för att få ett drägligt liv och det är jag absolut värd. Det finns så mycket som jag vill göra, så många mål att uppnå och maten är just nu det största!


Ikväll ska jag mysa med syster yster, älskar min familj så mycket!




Kärlek!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Kärlek till dig. med. Jag är också stolt över dig, du är så ofantligt stark. En av mina största inspirationskällor mot att bli frisk. DU ÄR SÅ BRA. Tack för att du finns och fortfarande skriver. Tack

Kommentera inlägget här :