Mela hittar hem igen...

publicerat i Allmänt;

Jag börjar hitta hem igen...

för varje dag som går kommer jag mer och mer tillbaka. Min personlighet, glädje och min energi ligger snart på 100 procent igen. Jag har gjort comeback i livet och den här gången tänker jag stanna!!


Var förbi och hälsade på jobbet idag, åh vad det va kul att träffa alla, har saknat dom så! Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag får komma tillbaka till jobbet!


Jag älskar människor! Det finns väldigt många personer som ligger riktigt nära mitt hjärta och jag tycker det är helt underbart!

Jag spelade min låt för jobbarkompisarna och chefen, kände mig riktigt stolt, tror att dom blev lite imponerade faktiskt:o)


Imorgon är det tvätta och ett besök på dagvården som gäller...nu ska jag bara mysa ner mig i soffan och njuta av livet som är helt jävla underbart!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Seriöst, jag beundrar dig!

Kommentera inlägget här :