Nu har jag fått nog av dig!

publicerat i Allmänt;
Denna låten tillägnar jag Bulimia Nervosa!!! Jag har verkligen fått nog av dig!!!


http://www.youtube.com/watch?v=Ih82RVyauU8&feature=relate


Idag är livet ganska trivsamt. Jag är hemma i min egen lägenhet, har fått sova i min egen säng och har mina egna saker runt omkring mig och det är verkligen underbart! Jag njuter i fulla drag, sträcker på mig av stolthet. Jag lyckades vända dagen igår och mår så himla bra! Jag känner att jag allt oftare vinner mot sjukdomens dumma tankar och det gör mig så fruktansvärt stark.


Amanda skrev en kommentar om mitt inlägg i maj. Jag gick tillbaka i min blogg och började läsa den från början. Det har hänt så jädra mycket! Jag har verkligen kommit långt! Jag vill aldrig må så dåligt som jag har gjort nu när jag har fått smak på det "riktiga" livet!

Jag hoppas verkligen att jag hjälper någon människa därute genom mitt skrivande. Jag vet att det går att må bättre, jag vet att ångesten kommer att släppa så småningom. Ge dig själv tid att bli frisk!


Jag kämpar varje dag. En del dagar är riktigt jobbiga men står jag bara ut så vet jag att det bli bättre!

Idag kommer Anne och äter middag hos mig, så mysigt! Ska försöka städa lite och få ordning i lägenheten...känns som jag har flyttat in på nytt med alla saker från slutenvården som ska tillbaka i lägenheten igen;)

Jag lyssnar på min låt och trivs i mitt eget sällskap! Jag är bäst på att vara jag...sjukdomen kommer aldrig mer att få ta över mitt liv igen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Åsa:

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2:a kommentar, skriven , av Lisa W:

Sv: Tack!



Starkt av dig att du lyckades vända dagen igår!

3:e kommentar, skriven , av marie.:

hej mela! din kommentar på min blogg gjorde mig glad, tyckte den var rar.

och kan meddela att jag har kvar din blogg också på favoriter och kikar in ibland:)



och kan inte annat än att hålla med om att du kommit långt!



KRAM.

Kommentera inlägget här :