NU JÄVLAR!!!

publicerat i Allmänt;

Jag är så jävla trött på att ha ångest och må dåligt!

Har legat i sängen hela dagen och nu är jag riktigt jävla irriterad. Jag är inte perfekt och kan aldrig bli det, men det är fan i mig min rättighet att må bra! Jag är fin och bra precis så som jag är. Hon ska inte få trycka ner mig mera! Det är slut nu, den här dagen ska hon inte få förstöra!

Det är aldrig försent att vända dagen. Jag ha lagt på mig lite smink, ska ut och få lite energi från solen, sen ska jag äta en god middag med familjen innan jag åker hem till GBG igen!


Nu ska jag må bra resten av dagen, jag bestämmer över mina tankar INTE sjukdommen!

Over and out!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bullen:

Bra skrivet! Har också mest legat i sängen och mått dåligt i dag, när jag inte stått vid kylskåpet och hetsat förstås... Ska nog också försöka vända dagen. Fick en massa krämer och sånt i dag, som "tack för att du passat hamstern"-present... Kanske ska ta mig en dusch, testa en kräm och sminka mig lite. Får se... eller så kokar jag bara te, sätter på musik och drar fram lite pärlor. :)

2:a kommentar, skriven , av Bullen:

Tack!

Kommentera inlägget här :