Anne och Jessica...love U

publicerat i Allmänt;
De bästa förebilderna i världen. Fruktansvärt starka och så enormt undrerbara! Finns ingen som dom....mina insperationskällor, jag säger då det!!!!! Att man inte fattar vilken lycka man har som har såna otroliga vänner....det finns inget bättre än vänner!!!
I sommar blir det roadtrip det är en sak som är säker....finns så mycket at lära av dessa människor...med eller utan valp, det spelar ingen roll!!!
Och min nyfunna vän Patrik som är en stjärna i julkalendern som jag följde slavis´kt....

LIVET ÄRI NGEN PLIKT DET ÄR EN MÖJLIGHET...

MINA TANKAR ÄR SKAPANDE

LIFE IS NOT ABOUT  WAINTING FOR THE RAIN TO PASS, IT`S ABOUT LEARNING TO DANCE IN THE RAIN....

KÖSSSEN OCH PÖSSEN!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anne:

Tack darling, o du e min, de vettu!!!Starkare människa än du får man leta efter, ta sig igenom så mycket, allt tar sin tid, o de får man la antagliigen stå ut med......

Saknar dig så min darling, o du kommer alltid vara min darling, oavsett vad som händer!!!!

Lovve ya!!köss köss från anne

Kommentera inlägget här :