Hemma i lägenheten-del 29

publicerat i Allmänt;

Sitter i min lägenhet och njuter! Den är nystädad och sängen är nybäddad. Skafferiet ser ut som ett skafferi igen och kyl och frys ser ut som det brukar göra hos "normala" människor.
 
Sys va med mig på Willys igår och handlade allt som behövs i matväg i ett hem. När vi kom hem rensade vi ut alla skåp. Hon hjälpte mig att slänga drinkar, piller och all annan skit som jag hållit på med. Hon tog även bort vågen. Jag är så otroligt tacksam för allt hon har hjälpt mig med!


Jag har lagat kycklingwook och ris idag. Åt det jag skulle och frös in en portion i frysen. Imorgon är det spagetti och köttfärssås som står på matsedeln till lunchen. Jag vet att jag kommer fixa det, är så stark nu! Jag njuter av att vara hemma igen...


Jag gör så mycket framsteg hela tiden och är så fruktansvärt stolt över mig själv!

Ikväll ska jag belöna mig med att titta på film, en komedi! Klockan fem imorgon ska jag vara tillbaka på sjukhuset igen...vill inte!


Ha en mysig lördag, för det ska jag ha!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie.:

blir varm hjärta och kropp när jag läser det här. inlägget osar styrka, positiv energi och liv!



jag inspireras och ser lite hopp.



grattisgrattisgrattis Mela till de framsteg som Du gjort!



kram Marie.

2:a kommentar, skriven , av matilda:

Du är så himla duktig!

blir så glad och peppad när jag läser!

Klart att du inte vill tillbaka till östra, men se det som att du blir ännu starkare där så att det blir hålllbart när du kommer hem på "riktigt".

ta hand om dig!

kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du är så himla duktig!

blir så glad och peppad när jag läser!

Klart att du inte vill tillbaka till östra, men se det som att du blir ännu starkare där så att det blir hålllbart när du kommer hem på "riktigt".

ta hand om dig!

kram

Kommentera inlägget här :