Lärorik helg

publicerat i Allmänt;

Helgen har varit fruktansvärt kul! Jag njuter verkligen av att leva ett normalt liv!

Mattiderna har jag inte hållit mig till speciellt bra och i lördags hade jag riktigt jobbiga tankar. Men med hjälp av vänner så blev det en fantastiskt lyckad helg. En helg fullt med normala sysslor!


Mina vänner och min familj är det bästa jag har. Jag är singel, bor själv och är sjukskriven, men jag har aldrig mått så bra som jag gör nu! Sjukdomen har fått mig att se på livet med andra ögon. Jag sätter värde på så många saker som jag tidigare inte ens lagt märke till.

På uppföljningssamtalen säger personalen att det är riktigt häftigt att se vilka framsteg jag gör hela tiden. Att jag är en helt annan människa nu än när jag kom. Min omgivning är verkligen så stolta och glada över det, men de kan aldrig mäta sig med den lyckan jag känner som verkligen få uppleva det! Jag finner inte ord för att beskriva den känslan. Ett inre lugn börja sprida sig i min kropp, ögonen börja se det fina med mig och hjärnan kan arbeta som den ska när jag ger den bränsle! Jag börja känna mig som en kvinna och det är något jag är stolt över!


Planerar för fullt min påskfest, ni anar inte vad jag har mycket att fira!

Livet pågår här och nu, glöm inte att leva det!!!!

Kommentera inlägget här :