Myser-del 30

publicerat i Allmänt;

Sitter här i min soffa och myser med en stor mugg te. Solen skiner ute och jag är lugn i kroppen. Jag har precis ätit mellanmål och ska strax åka tillbaka till sjukhuset. Frukost och lunch har också gått bra idag, jag är så stolt!


Tycker till och med min kropp idag! Har utmanat mig själv med att ha på mig ett par tighta byxor idag, jag känner mig faktiskt riktigt kvinnlig!

Filmen som jag kollade på igår var fantastiskt rolig. American Pie The naked mile, den rekomenderas varmt!


Ikväll blir det Singstar på sjukhuset, kul!

Imorgon ska jag, Anna och mrs P luncha med personal på stan. Anna ska pierca sig och jag ska titta på snyggingen som gör det! Han är så het! Fundera på att pierca mig i bröstvårtan, någon som har det? Gör det ont?




Soliga kramar från en lycklig Mela

Kommentera inlägget här :