Åh!

publicerat i Allmänt;

Jag är så frustrerad över att min hjärna har försvunnit. Det är kaos i mitt huvud och det gör mig irriterad. Jag har någonstans i göteborg lagt en kasse med ett par helt nya byxor och två tröjor i. Eftersom min ekonomi inte är den bästa så kan jag ju givetvis inte köpa nya byxor. Nej, Michaela har nu betalat en massa pengar på kläder hon aldrig mer kommer att få se röken av...bra jobbat!

Mitt i allt tänker jag på dig hela tiden och det gör ju inte det hela lättare!

Förvirring och kaos är det som just nu råder i skallen på mig....jag vill bara att denna veckan ska vara över!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anne:

gummsan!!jag har fått en bralön o vill du kan vi träffas idag efter jobbet, slutar tidigare idag.....om du vill gå oleta efter ett par sånna byxor åt dig.....vill detta av hela mitt hjärta.......!!!!!!!

Tack för igår,de va helt underbart att få träffa dig igen!!har saknat dig nåt så ofantligt mycket, o jag kommer finnas vid din sida varje dag!!!

Massa pussar på min äsklingsmela!!

2:a kommentar, skriven , av Anna Landahl:

Ibland blir det kaos...och förvirringen är total.

Ta det lugnt. ANDAS! Dina kläder kommer nog fram till slut ska du se.

Hoppas allt är bra med dig annars.

Kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

snaaart gumman, snaaart e veckan över! Imorgon är den nästan halvvägs och det är inte bara du som längtar.



Ta vara på dig, mitt killa djungelvrål!! Bamsekram

Kommentera inlägget här :