Vad skulle jag göra utan er??

publicerat i Allmänt;
Är hemma igen efter en toppenhelg hos mor och far. Känns som att jag har kommit till en ny nivå i livet. Känns på något sätt som att jag har taget ett kliv in i vuxenlivet nu.
Känner mig stark i mig själv och känns som att jag är redo att ta itu med ett och annat i livet. Som syster sa, man vet inte men kanske om tre år...

Har äntligen fått träffa Dante som för övrigt fyller en månad idag:) Grattis lillen!

Vädret har varit underbart...sommarregn och sol om vartannat!

I lördags firade vi farfar...det va en mycket lyckad kväll...efter det mötte jag upp Viktor på källan som oxå hade fyllt år...grattis hörru!!!

Nu sitter jag och samlar mina tankar inför jobbet imorgon. Ny prövning, utökat tiden lite...men det känns bra!

Underbara familj, underbara syskonbarn...älskar er alla så otroligt mycket! Det är först nu jag inser vad jag har missat i livet...att se er och att tänka på er gör mig tårögd. Av lycka!!!

Mor och far...vad skulle jag gjort utan erat stöd, ÄLSKAR er av hela mitt hjärta. Älskar er familjen!!!

Imorgon ska jag försöka lägga ut lite bilder:)

Kärlek!

Kommentera inlägget här :