2 år har gått och saknaden är fortfarande lika stor!

publicerat i Allmänt;
När vindens ljumma vindar stryker liv ut ur min själ,
så tänker jag på dig, du som alltid vill mig väl.

Så mycket jag gått igenom, så mycket som jag ej förstod,
då fanns du alltid nära, torka tårarna och log.

Sen viska i mitt öra att allting löser sig,
jag minns att jag förundrades och ville bli lika klok som dig.

När alla andra vände ryggen så stod du ändå hos mig kvar,
står där alltid vid min sida, och jag önskar allt var som det var.

För bara några år sen var allting mer än lätt,
sen hände det som hände och jag var inte mer komplett.

Men du sprider en sån värmre och lyser starkare än solen,
och jag vet att det är sant att du är den bästa farmor'n på jorden.

Du har funnits jämt, både i gråt och i skratt
och att lyssna så bra som du det är livets största skatt.

Visst så förstår jag att det som gått inte kommer igen,
men jag vill alltid ha kvar dig, du är en sån trogen vän.

Tack för allt du gett mig och tack för allt du ger idag.
När solen slutar lysa, så vet jag att du stå kvar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katie:

Hej!

Jag undrar - har du också legat på Drottning Silvias Barn och Ungdomssjukhus anorexi och bulimi avdelning? Jag ligger där just nu. Har legat på ett sjukhus i fyra månader pga min anorexi och nu ligger jag på avd 336 på Drottning Silvias Sjukhus, skall vara där i tre månader.

Kram Katie

2:a kommentar, skriven , av Bex:

<3

Kommentera inlägget här :