Böjer King ÄGER!

publicerat i Allmänt;

Igår efter lite tårar bestämde jag mig för att rycka upp mig! Camilla och Helena får alltid mig på humör.

Vi va inne en sväng på Böjer King, haha. Vad ser jag inte där....givetvis en ursnygg kille. Galen som jag e skrev jag mitt namn och nummer på en servett.

Frågade Camilla senare på kvällen vem han va....givetvis upptagen och pappa! Otur för honom...hehe!


Blev lite vin här hemma och senare utgång, galet roligt hade vi! Nu har jag i stort sett fått alla gårdagens luckor fyllda...och jag verkade i alla fall ha roligt!


Har god lust att bjuda er på Andreas mms, men tror han kan bli lite sur på mig då!

Nu är det Slim Susie som gäller, älskar!


Har varit på läkarbesök idag också, sen va jag uppe på sluten och kramade om mina gamla behandlare. Det va kul att se dom men jag längtar verkligen inte tillbaka! Köss

Kommentera inlägget här :