Första dagen avklarad!

publicerat i Allmänt;

Så var första dagen på jobbet avklarad...


Trött är jag, men det känns fantastiskt härligt att vara tillbaka. Hade glömt hur roligt det är att köra truck!

Lunchen va lite jobbig, känns som att alla tittar vad jag äter, men det är en vanesak antar jag.


Helgen har varit underbar, trots flytt i lördags. Tack Samuel för all hjälp, du anar inte hur mycket jag uppskattar det!

Dagarna rullar på och jag har blivit moster igen. En söt liten kille blev det och jag är så glad över att allt gick bra! Härligt jobbat syrran:)


Här kommer lite bilder som jag lovade för flera blogginlägg sedan!

Kärlek!


Dagen efter vi hade fått den nya lägenheten. Leo var bland dom första sakerna som fick flytta in, här stylad av min kära sambo!


Jag och sambo ute på äventyr, alltid lika kul! Love U


Emilpuss hos sys i växjö. Saknar er!!!


Jag och sys på Johans 25 års fest som hon fixat utan hans vetskap!


Jag på vår fantastiskt fina balkong! Lägg märke till mina läckra strumpor...hahaha


Annebaby visar sina fantastiska gymnastikkunskaper....


...och jag kan ju inte vara sämre...hehe


Bror på besök...vilken lyckad bild!


Eftersom jag inte har någon ny bild på er små sötisar så får det bli en gammal! Saknar dig bästaste och är såååå nyfiken på huset!
Längtar tills vi ses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Härliga bilder! Vad kul att du blivit moster igen oxå, antar att du kommer bli en favoriter även bland den grabben =) Härligt med ditt jobb, kämpa på!

Stor kram

2:a kommentar, skriven , av Puh:

som vanligt blir jag glad och upplyft av bara tanken på dig och din livsgnista och glädje!! du är så himla bra! tycker om dig massa massa

Kommentera inlägget här :