Glädje

publicerat i Allmänt;

Jag har varit en runda på jobbet och hälsat på "mitt" gamla skift...

Så underbart glad jag blev av att träffa dig igen Patrik! Skönt att se att du är på benen. Saknar passen med dig, vilket team du. Härligt det ska bli med lunch på onsdag, vi har ju en del skvaller att catcha upp!


Jag promenerade till jobbet idag och blev glatt överraskad när jag märkte att det inte ens tog en timme. Nu kommer det bli en hel del Inlines till jobbet framöver, härligt!


Pratat lite med bästaste idag, det va ett tag sen. Längtar efter dig ska du veta!

Nu när jag har fått pausa lite känns det bättre. Mitt humör är på topp igen och mitt sociala jag är tillbaka! Nu blir det nog till att sola lite på balkongen tror jag.


Kössar och Pössar bejbisar!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Puh:

Söt! hoppas du får en riktigt fin vecka :)

Kommentera inlägget här :