Underbara dag, underbara människor!

publicerat i Allmänt;
Hela dagen har varit så fantastiskt underbar. Alla på jobbet va på gott humör, både sol och fredag, vem är inte glad då?

Efter jobbet mötte jag upp en gamal barndomsvän för lunch. Efter det blev det lite chatchup time i solen. Så roligt att se dig Jossan! Fortfarande samma störtsköna människa som du var när vi var mindre. Få absolut se till att ses lite i sommar!

Vi skildes åt efter några timma och jag fortsatte min färd mot havet! Som ni kanske förstår är jag och solen bästa vänner. Så eftermiddagen spenderades tillsammans med Angelica för sol och bad.

Kusinen kom en snabb visit innan fotbollen och härliga och efterlängtade Samuel kom förbi och jag fick en myskram innan han flyr landet. Fjantig som jag e hade jag köpt en lite gåva....men den får han först öppna när han är på varmare breddgrader...allt för att han ska tänka på mig lite;)

Nu sitter jag hemma hos Angelica med en kall cider i min hand. Vi upptäckte igår att vi typ bor grannar! Trevlig överraskning. Ikväll blir det nog lite mys i slottsskogen och kanske utgång. Helgen kommer vara slapp...sol och bad och lycka!

Saknar alla er hemma i Småland....satsa på nästa helg!
Ha en underbar fredag hjärtan!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jossan:

Va jätteroligt o träffa dig med :) Alltid lika skoj :) Take care så syns vi sommar :)

Kommentera inlägget här :