Behagligt!

publicerat i Allmänt;

Underbart mysiga helg!

Tack mina änglar, ni är så många nu så jag orkar inte längre nämna några namn.. Jag fick ett fantastiskt härligt slut på veckan igår och en underbar start på kommande vecka idag. Idag har jag varit i studion, min andra låt är nu färdig, så stolt!!! Bra sätt för mig att bearbeta vad jag känner.


Träffade den intressanta killen i helgen igen...han växer i mina ögon! Han är så mysig...hoppas att vi ses igenJ


Vet inte riktigt vad jag ska säga...har en behaglig känsla i kroppen idag. Saknar min familj och allra Bästaste och Snuttan, men jag vet att jag snart få träffa dom!


Livet ler mot mig idag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin Sofia:

Kämpa på!

2:a kommentar, skriven , av Nolita:

Jag måste bara säga att jag tycker det var riktigt kul at träffa dig i fredags. Jag tycker du verkar vara en helt underbar människa. Med tanke på att du är annes goda vänn, så är det ju sant med=)

Ta hand om dig. Kramar

Kommentera inlägget här :