Grattis farmor!

publicerat i Allmänt;

Min Ros...du är saknad som solen på en grå och regning dag. Mitt hjärta är sorgset men mina ögon ler av lycka för att du var den du var! I mina tankar sitter vi hemma hos dig farmor, äter kanelbullar och dricker mjölk. Vi förstår varandra du och jag...I mina tankar är jag liten igen, jag njuter av din lukt och ditt sällskap. Jag känner mig trygg.


Jag ler av alla fina minnen du har gett mig farmor och jag är glad över att solen skiner på din 81 års dag!


Jag vet att du är hos mig, du finns här i varje tanke och varje steg jag tar. Du är min vakande ängel och min strålande blomma. Saknaden är stor och du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

Jag ler idag farmor, jag väljer att vara lycklig för att jag fick lära känna den bästa farmor av som alla. Jag väljer att vara lycklig över alla fina minnen du har gett mig. Jag väljer att vara lycklig för att solen skiner på oss idag. Jag väljer att vara lycklig för att jag lever. Jag väljer att vara lycklig för jag vet att du hade velat ha det så!


Jag älskar dig!

Kommentera inlägget här :