Inse att ni är värdefulla!!!

publicerat i Allmänt;

Jag vet inte vart jag ska börja...underbara människor! Igår vaknade jag med ett leende på läpparna, trots fredag den 13 var jag så himla glad.
Dagen igår var helt perfekt! Lagom är ett ord som inte längre finns i min vokabulär, det har ersatts med ordet perfekt. Lagom är ett tråkigt ord som faktiskt betyder perfekt! Varför ska allt vara lagom när det kan vara perfekt?


Gårdagen var spontan och härlig, fick träffa ytterligare en underbar människa som även hon fått bemärkelsen ängel.

Många av er änglar därute vet inte vilka fantastiska människor ni är. Vi är många nu och tillsammans är vi fruktansvärt starka och aldrig ensamma.

Jag blir rörd när jag tänker på er, ni skänker mig så mycket glädje, VARJE dag!


Jag har tagit på mig ett uppdrag! Till sommaren ska vi alla träffas i Slottsskogen, njuta av dagen och återuppleva barndomens lekfulla tid. Jag har redan börjat fundera och ser med förtjusning fram emot att träffa er alla!


Livet är en gåva som vi allt för länge har missunnat oss. Vi har slösat på värdefulla dagar som vi aldrig får tillbaka. Många dagar har gått, men jag vill att vi ser på de mörka dagarna med glädje! Utan dom hade vi aldrig varit så starka som vi är idag. Många människor hade vi aldrig träffat om vi inte hade blivit sjuka. Jag vill att vi ska vara tacksamma för de tuffa åren vi har haft och genom den kraft vi har tillsammans kan vi hjälpa upp andra änglar på rätt väg och lära dom se ljuset i livet!


Jag vill att vi alla tänker med stora bokstäver: JAG HAR BLIVIT SJUK, MEN DET BÄSTA ÄR ATT ALLA KAN BLI FRISKA, ÄVEN JAG!!!


Jag önskar er en alldeles underbar helg! Puss och Kaka!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:



<3

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Kram <3

Kommentera inlägget här :