Skocompaniet

publicerat i Allmänt;
Ännu en dag i regnets tecken och snart går vi in i December månad. Efter födelsedagsfirande och renovering känns det som att jag och kärlek äntligen kan koppla av med ett par myskvällar i soffan!

Tack alla underbara vänner för att ni gjorde min 25 års-dag till något alldeles extra och speciellt tack Sofia för att du är den du är! Vi väntar alla förväntansfullt på att din bok bulimibibeln som lanseras i Januari ska sälja som smör i solsken!!!



Tar emot
Idag började jag min arbetsträning på skocompaniet. Jag är så motiverad, ska bli härligt att komma igång.
Efter min 2 timmars långa arbetsdag åkte jag till värnamo för att hälsa på lillebror. När jag kom satt han i sin stol, riktigt härligt att se honom va det! Han var lugn och verkade trivas bra i sin tillvaro:)

En härlig dag har jag haft i regnet!
Puss och kram alla hjärtan! Nu ska jag pussa på min kärlek!
CARPE DIEM

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Theresia:

Vad kul att se ett kort på dig gumman där du ler :)Du är vacker! Saknar dig och tänker på dig ofta! Hoppas du hade en fin födelsedag. Kom gärna och hälsa på mig i Sthlm nån helg. Skulle vara jättekul!! Kram Thesan

2:a kommentar, skriven , av Maja-Lisa:

åh vilken underbar bild! har tittat och tittat på den, du är så otroligt vacker! skönt att höra att du har börjat ha det bättre det senaste. saknar dig. massa kärlek och puss och kram

3:e kommentar, skriven , av Emma:

Tack själv för en otroligt rolig fest... hppas vi ses snart.. love i massor kram kram

4:e kommentar, skriven , av Michaela:

Ja, de korten blir bara fler och fler thesan!!! Maja-lisa...TACK! Blir generad! Såg att du har haft födelsedag, grattis i massor!!!

Vi får göra om vår söndagshandling på söndag...ekar snart i vårt kylskåp Emma (om det är Dans`a Emma alltså) ;)

5:e kommentar, skriven , av Ida:

Nu har jag missat nåt alltså! Betyder detta att du flyttat "hem"??? Skocompaniet, wow I love shoes! Vi måste ses! Fin bild på dig oxå!!!

KRAM

6:e kommentar, skriven , av Michaela:

Japp Ida, jag har flyttat hem igen. Har kvar lägenheten i GBG i en månad till, sen har jag ingenting kvar där, mer än kompisar förstås. Skulle vara så mys att ses, kanske kan dricka lite glögg och käka peppisar nån kväll??? Kram kram!!!

7:e kommentar, skriven , av Ida:

Jag skulle skicka julkort till dig men har inte hittat någon adress bara din gamla här hemma så har inte skickat något =( Vill såååå gärna träffa dig snart!

KRAMAR

Kommentera inlägget här :