Gud saknar en ängel, himlen behöver dig!

publicerat i Allmänt;

Människor frågar hur det är med dig lillebror, vad svarar jag på det? Du är inte död men inte heller levande. Du andas själv, men kan inte vakna. Du somnade innan du dog…


Du fick vara med oss i 18 år, i 18 år fick vi leva med dig, vår ängel. Gud saknar en ängel, himlen behöver dig!


Den smärtan jag lever med varje dag kommer jag aldrig någonsin kunna beskriva med ord, en smärta jag aldrig någonsin tidigare upplevt.
Vackra, vackra lillebror det gör så ont att inte få ha dig kvar, det gör så ont att inte få ha dig i mitt liv längre.


Varje dag är en enda lång väntan, en väntan på vad? Ett mirakel förstås…jag vill ha dig tillbaka!!!


Du har varit min lillebror i 18 år, hur ska jag nu kunna gå vidare utan dig, hur ska saker och ting någonsin bli sig likt? Jag saknar dig fruktansvärt mycket. Jag vill inte släppa taget, vet inte om det någonsin kan bli möjligt…



Sov dig stark hjärtat, jag älskar dig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pixan <3:





<333



2:a kommentar, skriven , av Ida:

Mina tankar finns hos dig, vännen min!

3:e kommentar, skriven , av lisa:

<333!!

4:e kommentar, skriven , av Sandra Rahm:

:( <33

5:e kommentar, skriven , av anne:

vi tänker på er allihopa! Kraam

Kommentera inlägget här :