Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka...

publicerat i Allmänt;

Dagarna som går blir allt tuffare att härda ut…både för dig och för mig.

Jag vill att du ska ha det bra, samtidigt vill jag inte släppa taget.

Älskade lillebror du är en kämpe, det har du bevisat, försök nu finna ro.

Hela min kropp vrids ut och in vid tanken på att detta är slutet!

Jag vet inte om du lider, jag vet inte om du känner, jag vet inte om du är med oss. Ibland ser jag dig i ögonen, ibland är du bara ett skal.

Älskade lillebror…tårarna rinner ner för mina kinder, livet känns så orättvist. Det är tufft nu hjärtat.

Jag kommer nog aldrig finna svaret på frågan varför, det finns nog inget svar.

Jag antar att lära sig leva med det är en del av livet. Livet som blev alldeles för kort för dig, för kort för oss. Mitt hjärta blöder älskade lillebror, ta en plats i mitt hjärta, lindra mitt svidande sår. Stanna i mitt hjärta för evigt, hjälp mig att hitta tillbaka till det liv du aldrig hann med.

Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka. Du är min stjärna!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tant Malin:

Usch så hemskt med din bror. Det finns inget jag kan säga som gör att det känns bättre men du ska veta att vi är många som tänker på dig och på honom och håller tummarna att allt går väl.



Allt gott.

2:a kommentar, skriven , av Bex:

De vackraste var det

De modigaste var det

De som älskade mest

Det var dom som frosten tog

Det var dom som frosten tog



Vår skyldighet är att föra

Minnets kamp mot glömskan

Ni är inte glömda



Jag vet att vi ska ses igen

En dag ska vi ses igen

När mardrömmen är över<3

3:e kommentar, skriven , av Pixan:



Kärlek!!!



Kärlek å tankar, vännen

4:e kommentar, skriven , av Anna:

Vågorna gungar mig

Under bar himmel seglar jag

Händer som gungar mig

Jag har hela världen under mig snart

Vågorna gungar mig mot det lugn jag vill ha



Sänder dig en tanke kram idag. Vi hörs i morgon

5:e kommentar, skriven , av Ida:

Sänder dig en stor kram & tusen tankar...

Kommentera inlägget här :