Trädgårdsarbete

publicerat i Allmänt;
Efter en bra dag på jobbet i det härliga vädret fick jag plötsligt ett riktigt sug av att plantera blommor. Ni vet hon den där Michaela som HATAR trädgårdsarbete!
När jag kom hem med mina blommor kände jag att det va något som saknades...efter ett tag kom jag på vad det va, BARN!
Plantera ska man ju göra tillsammans med barn. Jag sprang över till grannen och lånade deras son en liten stund. Tillsammans rensade vi ogräs och planterade blommor. Vi tittade på maskar och tusenfotingar...helt underbart!
Här kommer resultatet!
Ha en trevlig tisdag!
Kärlek!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Vi saknar dig också fina du.....hur mycket som helst.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

aaa, va mysigt!!! Blir en obligatorisk kaffe i solen med sikt ocver den fina rabatten for dig nu ;)



puss puss, saknar dig!!

3:e kommentar, skriven , av Maggan o Svava:

Vad mysigt det lät... jag är heller INGEN trädgårdstjej.. HATAR att ha händerna i jorden!!



Ha det bra!

4:e kommentar, skriven , av sofia:

Duktig du är vännen! Du kan komma och plantera hos mig med ; )tycker det är tråkigt!!

Puss & Kram

5:e kommentar, skriven , av Michaela:

Precis så Trix...kanske kommer du och joinar mig i sommar???

Som du skriver på din blogg cam, "när man kommer upp i vår ålder börjar man intressera sig för såna här. Blommor." Hahahaha!



Kram på er alla! Maggan jag vill ha ditt lösen!!!! Kan du inte maila på fejjan, snälla???

6:e kommentar, skriven , av David:

Sedärja lite anläggartalanger : )

7:e kommentar, skriven , av Anna:

Hej!

Var fint det blev...verkar som du har en fin altan...jag vill också plocka fram mina utemöbler och planera lite blommor, men jag har en jävla byggställning på min altan....dom håller på att byta fönster! Men snart hoppas jag! Ta hand om dig gumman...

Vet du om att Ola ska bli pappa till en pojke i juni? :)

Kram

Kommentera inlägget här :