1 år sedan våldet tog dig ifrån oss....

publicerat i Allmänt;
Älskade lillebror...igår för ett år sedan var du ute och roade dig men dina vänner, inatt för ett år sedan kämpade läkarna för att rädda ditt liv. Idag för ett år sedan visste vi inte hur illa det va, jag trodde att du bara skulle behöva ett par dagar på dig för att vakna igen...

Det har gått ett år och än har du inte vaknat...

Jag saknar dig något fruktansvärt...

Älskade, älskade lillebror...hur kunde det gå såhär? Hur kan en människa vara så ond som han var? Jag har sagt det innan och jag säjer det igen. Han är ingen människa, han är ett djur!

Jag vill inte lägga min energi på honom, men ibland önskar jag att han fick se vad han har gjort mot dig, mot vår familj! Han har tagit hela min trygghet ifrån mig, han tog ditt liv....

Jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Du är en del, en del av mig...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av camilla:

kämpa på älskade,älskade du. Kramar i massor.

2:a kommentar, skriven , av Anna, Olivia och Micke:

KRAM!!!!

3:e kommentar, skriven , av Pixan ♥:

<33

4:e kommentar, skriven , av Maja-Lisa:

stora kramar fina, fina du.

insup kärlek från omgivningen och försök härda ut..jag kan inte lova att det blir bättre, men jag hoppas att det blir lättare att bära sorgen. jag tänker på dig!

puss och kram

5:e kommentar, skriven , av Selina:

Tänk vad tiden går fort.

Att man ska behöva leva utan sin egen bror som man växt upp tillsammans med.

Att dem vi håller så kära kan tas ifrån oss på ett kort ögonblick.

Att ett helt liv kan förloras så snabbt.



Ett djur tycker jag är alldeles för snällt skriver då jag älskar djur, skulle kalla honom ett hjärtlöst äckel som förtjänar att aldrig bli älskad & aldrig förlåten utan alltid få leva ensam med en ung killes liv på sina axlar.



//Love Selina

Kommentera inlägget här :