En ny årstid har tagit vid...

publicerat i Allmänt;
Sommarn är i stort sett över och hösten smyger sig på. Mörkret kommer allt tidigare på kvällarna och den varma luften är nu kylig och frisk!

Jag har haft en fin sommar...jag och kärlek har mest tagit det lugnt och ägnat tid åt varandra. Jag önskar att jag hade haft mer pengar och tid, då hade jag hälsat på många människor som jag saknar i mitt liv just nu.

Lillebrors hemska ettårsdag närmar sig med stormsteg och det tynger mitt hjärta. Jag har inte hört hans röst på ett år, inte fått se hans spydiga snea leende...och jag saknar det något fruktansvärt. Mycket har hänt under året som gått...en del saker känns skönt att han slipper uppleva...

Jag är fortfarande arbetslös och nu såhär när alla nära och kära har gått tillbaka till sina jobb börja det klia lite i fingrarna. Nagelutbildningen går bra, har bara lite svårt att få med mig modeller till skolan...

Tro det eller ej, men jag har äntligen fått min I-phone! Trodde jag aldrig, haha...

Så, nu är jag igång igen i alla fall...välkomna tillbaka till min blogg! Hoppas att jag inte tappat förmånga läsare på min lediga tid:)

Nu ska jag fortsätta med min "hemmafrusyssla" TVÄTTEN!!! BU

Kram kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av David:

Välkommen tillbaka : )

2:a kommentar, skriven , av Bex:

Hej Michamela.



Förra sommaren var den absolut bästa hittills i mitt 20åriga liv, och det var till stor del tack vare dig. Våra ideliga besök på Liseberg och samtal med Carl-Einar Häckner:)

Saknar dem vi var och det vi hade.

Tänker på dig och de dina.



Har förlorat allt och alla jag någonsin haft och släppt allt å flyttat till Karlstad, men hoppas du vet att jag finns här, om du behöver någon.



Kram becka

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Jag följer dig än, har ny blogg dessutom :)

4:e kommentar, skriven , av Denise "Diidds":

Håller med dej de ä super tråkigt när alla andra börjar jobba igen.. man bli snabbt van att många är hemma :D

5:e kommentar, skriven , av Michaela:

Tack David!

Kommer inte in på din blogg Malin:(



Bex: Jag håller med dig om förra sommaren, dom minnerna ligger mig varmt om hjärtat innan all skit hände. Livet förändras, vare sig man vill det eller ej. Familjen är den som alltid kommer att stå en närmst i slutändan...

Hoppas att du känner att du gjort rätt...du är mer än välkommen hit och hälsa på!!



Visst är det så Denise...

6:e kommentar, skriven , av Ida:

KRAM

7:e kommentar, skriven , av Pixan ♥:

När ska du t Hstad nästa gång? Åker ner över helgen nu, om våra vägar skulle korsas.. Puss puss darling <3

8:e kommentar, skriven , av Anna o Olivia:

Tack för sällskapet ikväll!!



Du har ju mig nu när alla har börjat jobba hahaha. Jag har blivit proffs på att fika :-)



Höres. synes. puss och kram

Kommentera inlägget här :