Advent!

publicerat i Allmänt;
Vintern är här och jag älskar det! Visst det är fruktansvärt kallt, men jag känner en inre lycka när jag tittar ut och snön lyser upp. Promenader med kärleks stora jackor, kalla näsor och tjocka mössor...hur kan man inte tycka om det?

Jag tycker om att gå här hemma och pyssla julfint och lyssna på julmusik, det är underbart!

På fredag skriver jag mitt teoriprov och jag håller verkligen alla tummar för att jag ska lyckas, då har jag bara det praktiska provet kvar och det vet jag att jag klarar, sen är jag nagelteknolog:)

Tänkte skicka med lite bilder på mina verk!


Här har vi frans manikyr på en nagelbitare. Förlängt med tippar och dekorerat med stjärnor på tumme och ringgfinger


Här är två blandade färggelèer på tippar och dekoration på ringfingret.


Här har vi underbara glitternaglar, älskar glitter!


Fransk manikyr igen, på en blivande mäklare! Höll tummarna för dig i fredags!!

Många som vill ha fina naglar inför jul och jag tycker det är så himlans roligt!

Nu ska jag göra mig vacker och åka till Emma och fika, sen blir det hem och göra naglar:) och ikväll blir det plugg för hela slanten!

Puss på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jane:

Ja, visst är det härligt när man kan gå hemma och pyssla. :) Jag ska med snart sluta jobba. Ska bli skönt! :) Då får vi ta en fika igen! :)



Vad duktig du är med naglar förresten.



Kram kram

2:a kommentar, skriven , av Jelica:

Vad duktig du är!

Håller mina tummar för din skull imorgon :)

3:e kommentar, skriven , av Denise "Diidds":

Va duktig du är :D vet ju vem jag vill ska göra mina naglar sen :D

Visst ä de härligt med vintern och kylan å finns inget härligare än en lång mysig promenad en solig dag

4:e kommentar, skriven , av Anna Landahl:

Du är ju riktigt duktig.. men det är ju ingen nyhet.

Mina naglar skulle behöva göra ett besök hos dig. Säg til när du har tid. Kram Anna

5:e kommentar, skriven , av Anna:

Nämen! Där är ju jag:) Vilka glansiga fingrar jag ser ut att ha! Haha. Tack för pepptankarna förresten:)Hoppas allt e bra med dig och bebis! Kram

Kommentera inlägget här :