...

publicerat i Allmänt;
Jag har gråtit hela dagen...och hela gårdagen, jag är ledsen och hela min kropp skriker av sorg. Ingenting är roligt och ingenting smakar...
Kan inte beskriva i ord hur trött jag är, orkar inte ta mig för någonting.
Visst jag kanske är negativ och visst jag kanske borde "rycka upp" mig...men just nu har jag inte den orken. Idag har jag spenderat mesta tiden i sängen och det mår jag ju inte heller bättre av. Just nu anklagar jag mig själv, för att ha slösat bort en hel dag!
Snälla någon, ge mig ny ork!
Nu ska jag tömma disken, det är nog precis lagom med aktivitet för mig idag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie:

Stumpan! Det gör så ont i mig när du mår så dåligt!

Du vet var du har mig om det är något! Kram kram

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Vet du vad vännen, det är ok att ha sånna dagar ibland. Att vara stark är inte att aldrig falla och att alltid orka, det är att resa sig upp. Jag har också haft dagar på senaste när jag bara velat bädda ner mig, och har bäddat ner mig. Men så kommer en ny dag och allt känns i alla fall lite bättre.



Vet inte om det blev något vettigt skrivet. Men jag tycker du är helt otroligt stark och jag ser upp till dig mycket. Visade min pojkvän ett inlägg du skrivit, och jag berättade lite om dig, hoppas det är ok. Jag ser upp till dig.



KRAM

3:e kommentar, skriven , av Anna o Olivia:

Håller med Emelie! Du vet var du har oss!!!

Puss och kram Livan och mamma

4:e kommentar, skriven , av anne:

Finns här gummsan!!

kram anne

5:e kommentar, skriven , av Ida:

Kramar från mig!

Kommentera inlägget här :