Just nu ter sig livet ganska bra...

publicerat i Allmänt;
Martin har fått jobb och jag har fått öka min tid på Skocompaniet med en timme. Vi kommer allt närmre den vardagen vi så länge har längtat efter! Lillebror har haft en bra vecka, vår kämpe! Just nu ter sig livet ganska bra...
Imorgon är det alla hjärtans dag och den ska tillbringas hos mormor i blekinge! Vi ska inte göra någonting mer än att mysa! Mysa är något av det bästa jag vet!
Igår blev vi bjudna på underbart god mat hos Cille, Roger och Dante. Dante har sagt mamma hela dagen (kanske omedvetet men ändå!) och det är härligt att se stoltheten i systers ögon. Den kärleken en mor hyser för sitt barn är oerhört stor, underbar att se! Kongo fick vara med några timmar tills Emma saknade honom för mycket och ville ha tillbaka honom, men en stillsam och härlig kväll blev det.
Jag och Martin gick och la oss ganska tidigt och jag har riktigt fått sova ut, underbart! Nu väntar jag på att han ska komma hem från jobbet så vi kan hämta mormor och bege oss!
Puss och kram Änglar och tack för att ni finns! Kärlek i massor!!!
Skickar en puss till lilla Olivia oxå, hade velat hälsa på er i veckan, men har åkt på en rejäl förkylning...tittar in när den blivit bättre!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Låter mysigt!

2:a kommentar, skriven , av Olivia:

Har saknat er!!! Så nu får ni allt ta och komma hit när ni är friska.

PUSS

Kommentera inlägget här :