Flytt...

publicerat i Allmänt;

Jag  har kommit på varför jag flyttade från Gislaved. Skitsnack, så mycket skitsnack...

Känns som man går på högstadiet igen...

Buhu, hon har härmat mig...buhu, hon har inte ringt tillräckligt ofta...buhu hon är sur på mig...buhu buhu buhu!

Jag är trött på det! Skitless helt enkelt. Vilken stor skit jag är som inte hinner att vara alla till lags va!?

Helt ärligt, jag orkar inte bry mig om er!!!! Jag har större problem än så att bry mig om. Jag har annat att lägga min energi på helt enkelt.

Nu gör jag som svärmor säjer bry dig om dig själv och skit i andra, det borde ni oxå göra!

GRATTIS ANNA OCH MIKAEL TILL ERT LILLA MIRAKEL, JAG KOMMER OCH HÄLSA PÅ SÅ FORT NI KOMMER HEM!

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anne:

haha ojoj här vatt de muntert ser jag;)

hoppas allt e bra, o e de nåt så hör av dajj!kram kram från majj

2:a kommentar, skriven , av Jelika:

Håller mig dig ang Gislaved. Är så skönt att ha flyttat därifrån även om jag bara bor i grann orten typ ;-)

3:e kommentar, skriven , av Ida:

Kram

4:e kommentar, skriven , av malin:

Hej

Ja, det gör jag väll lite, men inte alls om bulimin för jag är sedan oktober officiellt frisk :) Pluggar i Lund fn. Vad gör du nu för tiden? Kram

5:e kommentar, skriven , av Emma:

Hahahahahahahahahahahahaaha VÄLKOMMEN HEM TILL DEN HÄRLIGA LILLA ORTEN HAHAHAHAHAHAHHAHAH

6:e kommentar, skriven , av Denise:

Ja gislaved ä ju som de ä å kommer nog inte bli bättre haha.. men lite kul endå för nått måste man ju ha om alla prata om en ;)

Själv så flyttade jag till forsheda å de ä super skönt för nu kan ingen hålla koll på en ;)



Hoppas allt ä bra me dej annas

7:e kommentar, skriven , av sofia:

Bra sagt! Tur att inte alla i gislaved är sånna!! =)



kram på dig vännen!

8:e kommentar, skriven , av Anna:

Håller med din svärmor!!!!!!!!!!



Kommentera inlägget här :