Vilket år!

publicerat i Allmänt;
Jag tänker inte ens sammanfatta år 2009, man kan väl säja att det inte riktigt varit ett av dom bästa. Men nu blickar jag framåt och hopas på att 2010 blir ett lite mer lyckosamt år!

Jag ser fram emot att spendera år 2010 med min älskade och hoppas på att vi får ett riktigt mysigt år! Jag håller tummarna för att det snart dyker upp ett jobb åt honom och att min arbetsträning går bra så att jag kan öka tiden så småningom. Jag hoppas givetvis på att lillebror kommer att vakna, men gör han inte det så önskar jag att han få ha det lugnt och slippa smärta!

Jag önska mina vänner lycka till med graviditeter och barnafödsel.

Jag önskar alla kämpar där ute ett riktigt gott år!

Nu sitter vi hos Svärmor i soffan och bara myser in första dagen på det nya året. Strax blir det en promenad i det mysiga vintervädret!

Sämre kan man ju ha det!



Puss!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

TACK!! Kan behövas :-)

Puss på dig goding

Kommentera inlägget här :