Dagens planer

publicerat i Allmänt;
Igår agerade jag frisör åt min farfar. Det blev väl inte riktigt så bra som jag tänkt mig, men han var nöjd i alla fall...

När jag och pappa kom hem hade Martin, Anna, Mikael och sötisen Olivia bestämt tisdagens planer. Speedway står det på kvällens schema, men först grillning hemma hos familjen Landahl:)
Nu blir det till att tvätta lite och senare ett besök hos systeryster.
Igår beställde jag en I-phone...undrar hur detta ska gå! Sambon får nog lära upp mig...teknik är ju inte riktigt min grej som ni vet!
Här har lillfisen precis lämnat mammas sköna mage för att ta sig an den stora vida världen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anne:

Hej hej......

Ser väldans mysigt ut......

Vi saknar er här hemma!!

Pöss pöss på er!!

Kommentera inlägget här :