Fuldag...

publicerat i Allmänt;
Igårkväll när jag och kärlek hade lagt oss låg vi (läs jag) och pratade om fuldagar. Efter en stund säger Martin
-vad är en fuldag?

Jag:
-Du vet en sån dag när man kollar sig i spegel och känner sig ful, fet och inga kläder sitter bra!
Han:
-Nej....jag har aldrig haft en fuldag då...

Jag trodde att alla människor på denna jorden hade haft en fuldag...men min älskling har seriöst ALDRIG haft en fuldag.

Han:
-Jag ser ut som jag gör och har alltid gjort det, finns ingen mening med att klanka ner på sig själv...

SÅ SANT HJÄRTAT!
Från och med idag NO MORE fuldagar:)


Har jag sagt att jag nämnt att han är min stor inspiration i livet???

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anne:

ZÅÅÅhhhh vad fina ni e!!!!Saknar er!!ser fram emot finbesök snart;)köss köss

2:a kommentar, skriven , av Denise "Diidde":

sötisar ni är ihop :D å tänk om man skulle tänka som han!

jag vet inte hur många ful dagar jag ha hatt i mitt liv.. ä ju så man gråtit över allt.. men sen vaknar man dan efter å känner sej super snygg.. tur inte fuldagarna ä allt för många :D

3:e kommentar, skriven , av camilla:

härlig läsning detta:)pusssssss

4:e kommentar, skriven , av Bundle:

Ja, fuldagar känns igen, de kommer nog oftare än "snygg"dagarna. Min man har presis samma inställning som din.

5:e kommentar, skriven , av Frida - z e r e n d i p i t y . s e:

Verkligen bra sagt av martin! :-) Så hade jag verkligen behövt tänka!

6:e kommentar, skriven , av Maja-Lisa:

underbart!! fuldagar kan gå och ta sig nånstans där solen aldrig skiner! :)

kram

7:e kommentar, skriven , av Trixie:



Men vilken underbar respons!!!

Något att ta till sig, puss

8:e kommentar, skriven , av Selina:

Så charmigt sagt!

Men tyvärr kommer jag nog trots din karls kloka ord fortsätta ha fuldagar :-S

Sånt är livet, iallafall för oss tjejer i guess ;-S



//Love Selina

Kommentera inlägget här :