God morgon!

publicerat i Allmänt;
Sitter här med en god kopp kaffe i handen, tvättmaskinen är startad och idag vaknade jag upp och kände mig glad! Det va länge sedan jag hade en "bra-dag" känsla...
Så just nu sitter jag och ta igen mig på bloggläsandesfronten! Ni har så grymt snygga bloggar!!! Hur gör man? Min blogg är tråkig och inte det minsta personlig, så om någon vänlig själ där ute skulle vilja hjälpa mig med layouten (heter det så??) så tackar jag inte nej!!
Idag känner jag mig kreativ, det blir att sy upp ett par byxor till kärleken och förhoppningsvis får jag min I-phone idag:)
Senare blir det pajbak och finbesök av Sofia. Har ni inget för er så trilla in här efter fyra och säg hej, idag är jag social hörrni...så passa på, man vet aldrig hur länge det håller i sig;)


Kärlek!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

jag hjälper dig!

2:a kommentar, skriven , av Anne:

God morgon pluttan!!

Skönt med en bra start!!

Här va de upp o hoppa halv sex......helt otroligt, pluttan sover hela natten nu:)

Senare ska jag ut på promenix.......sicket fint väder vi har här!!

Nu har vi inga planer någon helg framöver, så nu e de bara o komma, hade vatt superduperkul!!

Miss ya, pössa från Anne o Iza

3:e kommentar, skriven , av Maja-Lisa:

åh vad söt du är! önskar att jag kunde trilla in för en fika.. men det är lite långt :/ men är du i göteborg nånting i sommar? skulle vara underbart att få ses! :) kärlek fina du

4:e kommentar, skriven , av Malin:

maila mig någon bild, önskemål om färger och vad du vill att det ska stå så försöker jag göra nått fint:) behöver inte login, du klarar att klistra in det sen :)

5:e kommentar, skriven , av finbesökaren:

ja visst va det finbesök allt! ; ) Men nån iPhone nämnde ho inget om?? =)puss!

6:e kommentar, skriven , av camilla:

vilket härligt och inspirerande inlägg:)



tycker din blogg är jätterolig och spännande...tack vare det du skriver. Vem behöver då en proffsig layout?:p



kram hjärtat.

Kommentera inlägget här :