Östra!

publicerat i Allmänt;
Saknar tiden på sjukhuset ibland...framförallt alla töser! Vilken sammanhållning vi hade. Styrkan vi gav varandra när det va jobbigt och förståelse i tystnaden.
Man va aldrig ensam med sina hjärnspöken...
Jag är inte ensam nu heller, men människor som inte har varit i samma sits kan aldrig förstå så som ni gör/gjorde!
Jag vet inte om du läser Anna...men ja...saknar dig!
Pantea, tack för samtalet...
Saknar er alla!!!
Nina, Matti på Första Biobesöket
Anna-Panna...min älskling!
Hur många schalar han du med??
Jag med bästaste personalen...tänk va dom fickl stå ut!
Mitt rum 1:a advent 2009
Hanna försöker göra mig liite vackrare!
Konstigt vilken jobbig tid detta va, men nästan bara bra minnen! Jag har nästan glömt all ångest som fanns då!

KÄRLEK!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Trixie:

Dagvården va inte heller helt fel och kan väl beskrivas lite på samma sätt och fullt av underbara människor!! <333 även om ångest å hjärnspöken ännu inte släppt minnet..



saknar ibland... och jag tror du vet precis vad jag menar! Saker man inte finner någon annan stans



2:a kommentar, skriven , av camilla:

Saknar också.Underbara ni,skulle så hemskthemskthemskt gärna vilja träffas tillsamans...alla starka,vackra, underbara tjejer.

3:e kommentar, skriven , av Emma:

FYYYYYY FAAAAANNNNN vad stolt jag blev när jag läste detta.. herrejävlar du är grym :) Pöss

Kommentera inlägget här :