När orken inte räcker till...

publicerat i Allmänt;
När det händer tragiska och jobbiga saker i ens liv, kämpar man för att hålla sig över vattenytan varje dag. Man kämpar för att ta sig upp ur sängen på morgonen, kämpar för att orka med hushållsarbetet, kämpar för att hålla kärleken vid liv, trots att allt vore så mycket enklare om man bara fick ligga ner och sova. Varje dag är en kamp och min familj är i mina ögon dom starkaste av dom alla!
Människor i ens omgivning försvinner för man orkar inte vara delaktig i deras liv. Saker händer runt omkring en, men energin räcker inte till. Inte min i alla fall!
Vill bara ge massor av kärlek till dom som finns vid min sida och står ut. Jag är ingen rolig människa just nu, tiden bara går och går. Jag försöker hålla vardagen vid liv, men mycket mer än så blir det inte.
Så tack till ni som finns och står ut...hoppas att jag orkar vara ett stöd för er när ni behöver det, så som ni har varit för mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anne:

kommer alltid finnas här för dig, oavsett vad som händer!!!!love!!

2:a kommentar, skriven , av Emelie:

Du vet att jag och flickorna alltid finns här för dig!

3:e kommentar, skriven , av Olivia och Liam med familjer:

Vi säljer inte vår Michaela för allt smör i småland!!

PUSS PUSS PUSS

4:e kommentar, skriven , av Emma:

Nej det gör vi verkligen inte... hoppas vi ses snart kram Familjen Nielsen/Timour

5:e kommentar, skriven , av David:

Du är stark Michaela

6:e kommentar, skriven , av Michaela:

Tack <3

7:e kommentar, skriven , av Ida:

Du är såååå stark!

Tänker på dig!

8:e kommentar, skriven , av .......:

jag är här!!

Kommentera inlägget här :